Seguidores

jueves, 15 de septiembre de 2011

Ja tenim el grup del Begues B

Ja era hora! Per fi la Federació Catalana ha donat a conèixer els equips que compartiran competició amb el Begues B. Amb la definició dels grups del Penedès, ja es va veure que no incloïen al nostre filial, per lo que ja es veia venir que aquest any tocaria jugar al Baix Llobregat. Segons informa la pàgina web del Begues, els equips que conformaran el grup 13 de la quarta catalana seran:

Almeda A
Begues B
Betico Esperanza A
Colegio Aleman S. Alberto A
Delta Prat A
Fontsanta-Fatjó B
Gava Mar A
Milan Hospitalet B
San Pancracio J
Sant Esteve Sesrovires B
Sant Ildefons B
Sant Just At. A
Sant just Desvern B
Santfeliuenc B
Sector Montserratina A
Traus A

Molts filials, i la presència de l'Almeda és el més destacat. M'agradarà veure al Sector Montserratina, el meu club en el que em vaig iniciar en el futbol federat. Llavors es deia Unión Deportiva Doctor Auguet, i em va entrenar un històric del CF Begues, el Gaya. Allà vaig jugar des d'infantil fins cadet. El primer any de juvenil ja vaig començar a jugar en el Begues.

La part positiva: els desplaçaments seran més a la vora, facilitant molt el seguiment per part d'aficionats. També considero positiu el fet de desconèixer els equips, que farà que els nostres jugadors no es refiin i sortiran a competir al 100% en tots els enfrontaments.
La part negativa: tradicionalment els grups del Baix Llobregat són més competitius, i practiquen un futbol més combatiu. En molts partits es jugarà a altres coses, a banda de futbol....

2 comentarios:

andy dijo...

http://alineaciones.es/

Igual te facilita la tarea, puedes hasta darle color Beguetà !

Rai dijo...

Mere meve! Q paginote web Andy!! :D