Seguidores

sábado, 26 de mayo de 2012

Reforços en totes les zones, menys porteria!

Ja fa uns dies que va acabar el termini per votar en la darrera enquesta. Sorprenentment han votat 20 persones! Molt bé! Gràcies a tots! Espero que no hagi repetit resposta molta gent! ;P

La pregunta era: "per la propera temporada del primer equip, quina línia creus que és prioritari reforçar?". Els resultats han estat molt repartitsTot i ser el sisé equip menys golejat de la llicga, l'opció més votada ha estat la defensa, amb el 40% dels participants. Suposo que s'ha valorat les contínues baixes que ha patit la nostra defensa per votar aquesta opció. El 35% considera que el mig del camp és la linia més important a reforçar.Segurament ha pesat molt la marxa de jugadors com Raul, Edgar i Pol. Una quarta part creu que és a la davantera on és més necessari reforçar l'equip. En moltes fases de la lliga s'ha comentat que aquest equip li faltava gol. El més significatiu sens cap mena de dubte és que el 0%, ningú, creu que s'ha de reforçar la porteria. Això és un claríssim indicatiu de la excel·lent temporada que Jordi i Nil han realitzat per defensar la nostra porteria. Tant de bó podem gaudir d'aquests dos porterassos l'any vinent al Municipal!.

A falta de dos partits per finalitzar el campionat, ja podem començar a valorar aspectes de com ha marxat la temporada. Opineu en la següent enquesta!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Doncs diria que precissament ja s'ha fitxat un porter, beguetà per més senyes

Futbol Beguetà dijo...

Hi ha un porter entrenant, però no sé si és per quedarse al 1er equip.
Gràcies per la teva aportació!

Anónimo dijo...

Es que tiene cojones, y va el Begues y ficha un portero antes de acabar la temporada.

Futbol Beguetà dijo...

Hombre, dicho así...
El portero en cuestión es Sergi Pages, que ya estuvo en categorias inferiores, pero salió a buscar fortuna en equipos más potentes que el Begues. No le ha ido muy bien y vuelve. Al menos eso tengo entendido. Pero de momento diria que no tiene ficha. Supongo que es un posible refuerzo (A o B?) de cara la próxima temporada. Con el temporadón que han hecho Jordi y Nil, muy muy bueno tiene que ser, y muy muy bien lo tendrá que hacer en pretemporada para fichar por el A. No es mala opción para tener dos porteros en el B de cara la próxima temporada.
Bueno, todo esto es solo mi opinión.
Gracias por participar.

Anónimo dijo...

creo q aun no ha fichado,q solo está entrenando.Creo q viene de 3º división algo tendrá para no dejarlo escapar.¿no?buib

Anónimo dijo...

Hombre, si es Sergi Pagés... ha pasado por el Barça y este año estaba en el Vilafranca de 3ªDivisión... mal portero no es.

Futbol Beguetà dijo...

Para los dos últimos comentarios:
Como ya se ha dicho antes, si que es Sergi Pagés, y de momento creo que no ha fichado. Si ha estado en los equipos que ha estado, es porque es un portero de nivel. Eso nadie lo cuestiona. Pero también es cierto que:
a) Si se ha marchado de esos equipos, será por algo.
b) En Begues ya hay dos porteros de muy alto nivel también, que creo que (si ellos quieren) se han ganado la confianza para seguir al frente del A un año más.

Veo que los resultados de la encuesta sobre la portería, que a priori era lo que menos controversia podía generar, es totalmente lo contrario.

Un saludo y gracias por opinar!