Seguidores

viernes, 9 de noviembre de 2012

El mitjons grocs agraden més que els negres

Reflexió honesta: ara llegeixo la pregunta de l'enquesta, i penso: pfff, quina xorrrrrada....em sorpren el bon nombre de vots....gràcies. Però ja que està feta, la comentem una miqueta.

Ja fa bastants dies que va finalitzar el termini per participar en la darrera enquesta que vaig proposar al blog. Per començar la temporada, es va plantejar una pregunta sobre gustos: mitjons grocs o els negres per l'equipació del primer equip. Doncs els resultats han estat molt clars: el 85% dels participants prefereixen el groc. El colo negre s'ha quedat en un 15%.
Com ja vaig comentar en un escrit fa un temps, personalment a mi també m'agraden més els nous colors de l'equipació. Es veu tot més llampant i alegre. No trobeu? Això si, els resultats d'aquesta enquesta resalta encara més la necessitat de canviar la foto de l'encapçalament del blog (amb mitjons negres). Quina mandra...

Abans d'introduïr la nova enquesta, voldria fer un comentari sobre la que s'ha plantejat en la web oficial del club: després d'aquestes primeres jornades de lliga, com veieu el grup d'aquest any del CF Begues? Les possible respostes són:

a) El grup és més potent que el de la temporada passada.
b) Més o menys el nivell és similar al de la temporada anterior.
c) El grup és més assequible que la temporada anterior.

Jo he votat per l'opció c, i a sobre, ho dic plenament convençut. Aquest any crec que els equips són molt "venga vamos chavales, vamos a hecarle huevos!". M'enteneu, oi? De fet, la gran majoria dels equips han coincidit amb el Begues a la segona regional. Futbol de qualitat, crec que l'any passat havia més. Més competitiu? Potser si...més potent? Clarament NO.

La següent enquesta que proposaré és molt similar a una altre que ja vaig penjar pràcticament ara fa un any. Segurament el moment no és tant...com dir-ho?....tant..."positiu" com l'any passat a aquestes alçades, però a començament de la lliga crec que és el que toca preguntar. Us animeu a participar?

No hay comentarios: