Seguidores

jueves, 11 de agosto de 2011

Tú també pots dir la teva!

En primer lloc voldria agraïr l'acolliment que ha tingut aquest blog en els seus primers dies de vida. Mai m'havia imaginat superar les 300 visites en menys d'una setmana, i us aseguro que està configurat per tal que les meves visites no sumin!!.
Per circumstàncies personals, segurament en els propers dies no podré escriure tot el que jo voldria. Ara un cop començat, no seria qüestió que aquesta nova aventura tingués un "parón",  així que he pensat que també podria incloure articles d'opinió, valoracions i inquietuds de tots vosaltres. Així que us engresco a que si teniu ganes i coses a dir sobre el futbol a Begues, m'ho podeu passar per e-mail i miraré de penjar les opinions que m'arribin. Solament posaré dues condicions: primera: màxim respecte; segona: l'autor s'ha d'identificar (passo dels anònims).

Bé, no se si m'explotarà el correu per l'allau d'escrits... ;-) jolusomo@gmail.com

2 comentarios:

Harry dijo...

Pepeluu ya vaaaaaaaaa!! Confirmadisimo

Anónimo dijo...

Molt be harry! Soy pepelu